PL / ENG
Twój koszyk: 0,00 PLN
Do kasy
Waluty:

FAQ

 

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

 

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Zachęcamy jednak do rejestracji - dla stałych klientów przewidujemy ciekawe promocje. Będziesz też na bieżąco z naszymi nowościami oraz rabatami!

 

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

 

Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Możesz również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 17.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze.

 

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

 

Zamówienia są wysyłane w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności. Czas wysyłki może opóźnić się do 10 dni roboczych - adnotacja w stronach konkretnych przedmiotów. 

 

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

 

Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

 

5.  DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

 

Na wpłatę na poczet zamówienia czekamy 7 dni. W celu przedłużenia tego terminu prosimy o kontakt mailowy.

 

6.  W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

 

Płatności można dokonać poprzez system płatności internetowych Payu, przelewem bankowym internetowym bądź tradycyjnym. Płatności Payu należy dokonać bezpośrednio po zakupie.

 

7. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

 

Tak, realizujemy zamówienia poza granicami Polski. W celu ustalenia kosztów przesyłki , prosimy o kontakt mailowy.

 

8.  CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

 

Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych!